Blogger Widgets

Friday, June 24, 2011

Teluk Intan a.k.a Diamond Bay


 Teluk Intan :)

Hola friends~!
Korang wat pe je tu? hehe
K, arini nk cite pasal teluk intan pulak.
Aritu da cite pasal unisel, batu gajah, KKMEL n skang teluk intan!
Aku x tau nape tp family aku selalu berpindah-randah.. haha
Time aku form 4 aku pindah teluk intan. ikut daddy pindah coz die naik pangkat.
So,, kene pindah.. Kat sana aku tinggal kt Taman Intan Mas. xde emas pun, eleyh~! :D
Pastu, aku sekolah kat SMCTI --> Sekolah Menengah Convent Teluk Intan. 


Bes gak, duk teluk intan. :) dapat tmbah kawan, n tenang je duk sini.
Aku dapat kwn2 baru. Nama diorg Jamila, Farah Fatin, Umi, Rufaida, Seri, Hazwani, Haziqah n ramai lagi la! Diorg sporting gile. best kwn ngan dorg. :)
Kitorg g tusyen same2, g beraya same2..
Aaaaa, seronok bile teringat kenangan dulu..
Da lama x jumpe diorg. da 2 taun lebih da..
Nak g teluk intan x de transport.. terpakse la tgk diorg dr jauh.. hmmm..
Tp x pe! satu hari t aku pasti akan lawat dorg sume! ;)
K, dear my teluk intan friends, i miss u'll n hope we'll meet again.
Aku x kan lupekan kenangan hidup kat Teluk Intan..




Muke innocent gile time ni! haha


Comel~!




Umi ngan Atin :)


Jamila Mat,, Gangster Teluk Intan :D



Sorry guys, gambar x byk~ huu,, da hilang coz lappy kene virus dulu.. :)



No comments:

Post a Comment