Friday, June 24, 2011

Miss Batu Gajah :')

Batu Gajah :)


Ok, da 6 bulan nk masuk 7 bulan da since aku pindah dr  Batu Gajah~ 
Rindu seyh kat kwn2 + cikgu2 kat sane.. Rindu sgt2..Hurmm..
Puan Kamisah, n cikgu2 lain still ade ke kat sane? ke da pindah skola?
Da lost contact ngan cikgu2.. huu.
SMK St. Bernadette's Convent pun aku rindu nk lawat. Haish~

Agak2 ninie, bainun, ain, hani, haziqah, n kwan2 yg lain mcm mane eh?? Sihat ke?
Kalau diorg rajin o9 cm SHUHADA n Aisyah ( kdg2) x pe jugak.. leh tau pekembangan dorang..
Kumpulan fo9 pun ckit je yg o9. . Dak2 india + cine lagi la. ntah ke mane peginye..
X dgr lgsung kabar berite. Tp, asalkan dorg sihat, n gembira, aku pun happy :)
Hopefully t dapat wat reunion. Dapat kumpul balik tgk kejayaan masing2~
Tp, bilenye aku nk dtg bt gajah? humm..
OK! da tau. raye t nk raye kat sana la! :D 
Besnye. nk bwk kete. harap2 parents bg. 
So,, kwn2 batu gajah, tunggu an nur datang!!! Weeehooo !
Ok, azam baru utk pertengahan taun ni ialah, AKU NK LAWAT SUME KWN AKU!!
X kire kat teluk intan ke batu gajah ke @ perak.. nk jumpe gak dorg! :)
k, Batu Gajahlians,, im coming! :)


LOVE U GUYS :)

5 Science 1 Class of 2009


Jamuan Akhir Taun


Kawan2 ~!


Comel yg tengah2 tu haha~!

1 comment:

  1. Raya kita konvoi ramai2...woi, ajak bebudak chinese n indian skali la....><

    ReplyDelete